Zzeynebbbbb 8+4 haftalik gebeyim dün bulantılarım geçti normalde serum kullanıyorum günlük ama ona rağmen yinede olurdu bulantim
ynale 1. trimester içerisinde beta hcg hormonu tavan yaptığı için mide bulantısı çok normal. 2. trimester itibariyle beta hcg hormonu kanda azalmaya başlıyor ve mide bulantıları geçmeye başlıyor, ayrıca vücudunuz bir tür bu duruma bağışıklıkta geliştiriyor. hamilelerin %70 inde durum bu şekilde işliyor fakat %30 luk kısımda 9 ay boyunca bulantı problemi yaşayabiliyor. gönlünüzü ferah tutun.
Beyzakvrkk ynale %30 luğun içinden selam 🤦🏻♀️35. Haftamdayım hala sabahları safra kusuyorum gün içindede ne yersem çıkıyor kan geliyor artık 😞
ynale bulantı beta hcg nin vücutta hala yüksek olduğunu gösterir. buda hamilelik devam ediyor demek fakat bu mide bulantın geçti, bebeğine sorun var sonucu da çıkartmıyor. bu şekilde düşünme. bir çok kişi hiç bulantı yaşamadan hamilelğini tamamlıyor. bu da insanların söylediği tezi çürütüyor haliyle. içinde bulunduğun durumdan ötürü kaygılanman normal böyle düşün. ayrıca 1-2 gün iyi sonrasında tekrar bulantı yaşayabilirsin. içini ferah tut.