ylzaht yaptırdım, 5 kere ayrıntılı uktrasona girdim hem devlette hem ozelde. Hic biri buna dair bisey demedi sadece sekerli yeme ondan böyle oluyodur dediler. Kimse yemek borusundan şüphelenmedi. Bu anomali genelde fark edilmiyormus zaten anne karnindayken. Dogduktan sonrada doktor cok iyise fark ediyo, işinde iyi olduguna emin olmak lazim. Benimle ayni vakadan dogan bebeginkini gec fark ettikleri icin emdigi süt ciğerlerine kacti ve vefat etti😔 lohusaligim zehir olmustu inanki. Bence ayrintili ultrasinda yutagini ve yemek borusunu ozellikle kontrol ettir iyice