Kumru_ canım geçmiş olsun bende de idrar yolu enfeksiyonu var geçmek bilmiyor tek çaresi 3-4 litre su diyorlar. Ama benim bildiğim idrar yolu enfeksiyonunda kasık bölgesini sıcak tutmayacaksın, enfeksiyonu artırıyor sıcaklık. Hatta o yüzden engeksiyon olunca sıcak su torbası kullanmayın diyorlar. Sadece Ayaklarını sıcak tutacaksın, ben öyle biliyorum ama doktora danış tabiki.