Seri111_ Kızlar bugün sağlık ocağına gittim şeker yüklemesi için daha doktor kilomun normal olduğunu söyledi.Bos yere o suyu içme dedi açlık ve tokluk sekerlerine bakalm 3 ay içindeki şeker değerlerine bakalm dedi .Sonra kendi doktorumu aradım sekreteri açtı doktor hanım oneriyo dedi ne yapmalıyım sizce kafam çok karıştı.😏😏
Aminem2020 Seri111_ bende aynı durumdayım cnm doktorum şeker yüklemesi yapmayalım açlık ve yokluga bakalim sadece dedi benimde kafam karisik ne yapacağımı şaşırdım 🙄🤷♀️
Eagle564 Seri111_ sadece şunu merak ediyorum şeker yüklemesi kaç senedir var ve bizim büyüklerimiz annelerimiz yaptırmamış bize nolmuş eskiden böle şeylet yoktu.
merveyavuz5354 Seker kiloya bakmiyor canim yaptirmakta fayda var artik bu konuda bence postlar gormek uzuyor beni cunku buladar onemliyken yapnis bilinclendirilmek uzucu
Mevre Büyükler yaptırmamıs evet o yüzden ani bebek ölümlerinin sebebi bilinmiyordu bir de paketli gıda yemiyorlardı market yoktu ineğin direk memesinden süt içiyorlardı eğer şimdiye kadar aç karnına şekerli su , kola, baklava yediyseniz hiç bir farkı Yok bu bir tercih meselesi olmamalıdır Ailemin tamamında şeker olmasına rağmen bende düşük çıktı arkadaşımın ailesinde şeker olmamasına rağmen yüksek çıktı ve gebelik boyunca diyet yaptı bu işler belli olmaz arkadaşlar
Hilahila Bana gerek yok önermiyorum dedi doktorum. Ben de istemiyordum zaten yaptırmadım. 30. Haftadayım.
gamzosgamzos Kesinlikle doktorunu dinlemelisin benimde aclik tokluk normal cikiyordu ama seker yukelemesinde sinir cikti diyet yapiyorum suyumuzda fazla