Aysimadgdgl Deneyimli anneler ve anne adayları bebeğinizin hareketlerini kaçıncı haftada hissettiniz benim 18+1 ama daha hissedemiyorum 😔😔
BuluttSecil Aysimadgdgl ilk gebelikse 20 den önce hissedemezsiniz. 20 -22 arası acaba bebek mi dersiniz ama 22 sonrası net ayırd edilir.
Kuzusuuu Aysimadgdgl ben 17 de hissettim ama telaşlanma canım 22 ye kadar hissetmeyebilirsin bu normal
OznurC Benimde ilk gebeliğim 16. Haftamda hissetmeye başladım belki kız olduğu içindir daha kıpır kıpır 🥰
Sultanas Aysimadgdgl ben 19 da hissetmeye başladım vede çok düzenli olmuyor ilk hareket ettiği zamanlar bazı günler hiç hissedemiyordum hatta ilk hissettiğimde bile hareket ettiğini düşünmemiştim çok net olmuyor çünkü