Melike37 Crnalpr kuzum beta önemli değilki doktorun görmesi daha ıyı benım betam cok güzel ilerliyordu kesem çok güzel gelişiyordu boş kesede kürtaj olmak zorunda kaldım onun yüzünden ıyısını doktor söyleyebilirim kuzum♥️
ynale bir seferde düzenli artış olmaması tek başına bir şey ifade etmez. birden fazla kez 2 ye katlamıyor ise doktorunuz ile görüşmenizi öneririm. hakkınızda hayırlısı olsun. endişe etmeyin lütfen.
Crnalpr Melike37 canım geçen senede aynısını yaşadım düzensiz kese diye kürtaj oldum çok korkuyorum 😓
Crnalpr GnAyotbsi 11 eylüle kadar güzeldi 11 eylül 916 16 eylül 3124 doktor 5000 civarı olması gerekiyordu dedi ama kesen düzgün 9 mm dedi canım
Melike37 Crnalpr korkma kuzum iyi düşün iyi olsun ♥️ Dur bakalım acele etme bıraz daha bekle 2 gunde bır beta ları değerlendır tek doktorlada kalma ♥️
Crnalpr GnAyotbsi kesen güzel büyümüş düzenli dedi cuma tekrar bakalım kanda istiycem dedi. Geçen senede 7 haftalık gebeliğim sonlandırıldı düzensiz keseden betahcg düzensiz artmıştı
Kmndas Crnalpr benimde beta düzensiz yükseliyor doktor korkutmamak için normal dedi ama içimde bi şey var sizin nasıl oldu bebeği gördünüz mü