Seda95 canım iki kutu gönderdi sayfadaki bayan zaten ben de 90/190 montessori dedim ona göre gönderdi yani. İki şişe yarımşar kiloluk beyaz boya bir şişe de vernik. Yetti de arttı bile bir kilo boya. Küçük rulular varya hani ucu sünger onunla boyadık bide onun değmediği yerleri küçük fırçayla tamamladık. İlk kat boyayı atıyosun 24 saat bekliyosun kuruyo sonra ikinci katı boyuyosun o da iyice kuruyunca vernik atıyosun parlak görünüm için. Bu kadar. Zaten eğer dediğim sayfadan alacak olursan kadın vatsaptan video ve ses kaydı atıyor bizde o şekilde yaptık