Selinnnce bende kan görünce kötü olurum bazen o yüzden sordum canım ama mesela doğumdan sonraki kanama beni tedirgin etmez zaten bebiş doğduktan sonra o çok mühim değil
sadece doğum sürecinde görmek belki etkiler diye düşündüm ama bakmazsan görmezsin diyosun
Mesela ebe baktıktan sonra ayağa kalktığında falan karşılaştın mı afedersin lavaboda falan