Ruhsuz biz tek doktora bağlı kalmadık istanbul ankara ve bulunduğumuz ilde kadın doğum, , perinataloji ,hematoloji ve tıbbi genetik alaninda bir sürü prof.dr ile görüştük bize hepsi ayni şeyi söyledi. Düşük olduğundan beri hamileliğim için başından beri prof. bir perinatalogun özel muayenesi ve özel hastanede riskli gebelik alanında da bilgisi olan bir kadın doğum doktoruna gidiyorum her hafta kontrolüm oluyor. Bazı konularda ikisininde farklı şeyler söylediği oluyor ama bu konuda kime gitsek hep aynı şeyi söyledi. Oyleki hamileliğimin başından beri 20. Haftaya kadar hep kanamalarım oldu birgün bile kesilmedi çünkü ben iğneyi ve ilaçları bebekten önce kendi sağlığım için hayatta kalmak için kullanıyorum. Doğru doktor seçimi çok önemli. Bir-kac kez devlet hastanesine de gittim bir iki doktor dışında benim halimden anlayan olmadı. Çünkü benim pıhtılaşma türümü duyunca ilk hastaları oluyorum bu kadar ciddi ve ileri derece pıhtılaşması olan nadir hastalardanım. Heterozigot çok görülüyor ama faktör V leiden ve mthfrc homozigot her ikisininde bir arada olduğu çok nadir görünürmüş. Doktorunuzu seçerken sorun özellikle sizin gibi hastası olmuş mu ben doktor seçiminde ona çok dikkat ettim.