Annecik2 Arkadaşlar iyi günler 30+3 günlük hamileyim ve ne yazikki hala hastane ve doktor bulamadım tecrübeli annelerden desteğe ihtiyacım var . Bu zamana kadar umuttepeye normal muayeneye gittim yalnız umuttepede normal doğum için epidurali aneztezinin musaitliğine gore yapıyorlarmış ve doğumuna kim giricek o zamanki serviste nöbetçi doktor kimse o giriyormuş yani kim olduğu belli değil o yüzden Umuttepe beni düşündürüyor .özel körfez Marmara'da Tuncer beye gittim ilgili alakalı gibiydi ama ondada tam net emin değilim birde bu hafta tavsiye üzerine Alikahya Erhan demirel deniycem.. yardım ederseniz çok sevinirim
Hominigirtlak Annecik2 ozel kocaeli hastanesinde oner aynioglu gecen pzertesi dogum yaptim ve drumdan cok memnun kaldim tavsiye ederim
Derya_1 Annecik2 ben şuanda akademi nuri beye gidiyorum ilgili çok ama kalabalık hızlı muayene yapıyor medicalde ümit hanım herkes ondan çok memnun kalmış
Sdemirel Annecik2 ben medical Funda hanıma gidiyorum cok da memnunum Normal Doğum 3250 sezeryan 3550 kuzum
Derya_1 be Annecik2 kurum anlaşması olduğu için muayeneye 15 lira ama doğum 4000 dediler tabi nisan doğum olucak ozamana zamlanır diye düşünüyorum
Sdemirel Annecik2 Konak’ta Gülçin hanım ve Erkan mı ertan bey mi neydi adı ona giden arkadaşlarım var ikisi de cok memnundu ama nasıllar hiç bilmiyorum kuzum 🤷🏻♀️🤷🏻♀️
__smyye Bende alikahya ya gidiyorum esra arslan cok iyi doktor en azindan karsinsindaki insana nazik ve aciklayaci.