Ayse4242 canım benimde 33 dolduruyom bubhafts hep sancı çektim ve ever doğru aslında ben kızımda gogsumden aşağı elimle ölçüyordum doğumumu ama şuan oğlumda daha 52 gün var ama karnım bildiğin doğuma girecek şekilde düşmüş dünden beri ağrı çekip dua ediyorum rabbime sağlıkla gelsin vaktinde diye ama tabi herkesin öyle olacak diye birşey yok yapıdan da kaynaklanıyor olabilir benim2, gebeliğim kendimden biliyorum