SevdaLinkaaa Nl-oguz3561 Valla hemoroid sorunum var normalde ,başlarda pek içmedim,kabızlık yaşadım bi ara,doktoruma sordum ,iç bi zararı yok ,aksine sindirime ,mideye,hemoroid vs.faydalı dedi ben de bol bol içtim .
SevdaLinkaaa Nl-oguz3561 Tabi ki. Maşallah diyeyim 4 aylıkken hemoroidim tepmişti ,tüketmeye başladım ,kabızlık vs.falan yaşamadım ,35.haftadayım şükürler olsun midem falan hiç yanmıyor .♥️