Busimss Ayse_okyel kıyamam insanın eşini kaybetmesi hiç kolay birşey değil. Rabbim sabır versin güzel babacığına ve sizlere hayırlı uzun ömrü olsun insallah. 🌺
Yello Ayse_okyel benmde adete 10 gun var dun kaset tıplerden yaptım bısey cıkmadı bugun du gıbı akıntı gelmıs altıma yaptım sandım😅
Blackkcat Codermom belirtisiz hamile olan çok duydum bizzat şu an ablam hamile,reglisi 1hafta geçince belirtiler çıktı,şimdi 15haftalık ikizlere hamile🥰Allah gönlünüze göre hayırlısını versin🤲🏻
Yvsbsra Codermom benim hiç bir belirtim yoktu yumurtlama günümden 12 g0n geçmişti adetime de 8 gün varfı sabah ilk idrarla yaptım hayalet gibi bir çizgi çıktı gittim kan verdim şüküt şuan 11 haftalık olduk daısı isteyen herkese inşallah bu arada canım sıradan gebelik testiyle yaptım
Ayse_okyel Defneninannesi16 p.tesi test yaptım babam rahatsızlandı çizgiyi de göremedim çöktüm gittim . Salı döndüm baktım silik bir çizgi var yine yaptım yine silik bir çizgi çıktı . Bu gün yaptım ışığa tutunca çook az bir çizgi var ama normal tutunca yok . Bu yüzden beklemeye geçtim günüm yarın zaten ola ki geç döllenme vs ise kendimi yormanın anlamı yok . Bekliyorum bakalım .🙏
Meralll https://eksiup.com/p/dk126084big9 Sizce gebelik var mı kızlar?? Ben mi yanlış görüyorum acaba son adet tarihim 19 Ağustos. Negatif olsa böyle silik de olsa çıkmaz dimi?? Çok heyecanlıyım tanıdığım kimseye soramadım..
Ayse_okyel Meralll kesinlikle kan verip netleştirmemişti öneririm . Kuzu el sallıyor annesi sana daha ne varmısı 🎈
Meralll Yvsbsra inşallah🤲🏻 Yarın sabah kan vermeye gidicem. Hayırlısıyla sağlıkla bu defa kucağıma almak nasip olsun inşallah.. şükürler olsun Rabbime... ne diyeceğimi bilemiyorum şu an o kadar heyecanlıyım ki😄😄 cevap yazdığınız için sağolun