Bebek33 Kızlar doktor ağrım ve b12 eksikliğimden dolayı yazdı iki ilacı,içtikten sonra ikisinden biri fena mide ağrısı ve gaz sancısı yapıyor.aranızda kullanıpta aynı şikayetleri gözlemleyen var mı