Seyma0016 bende dün aynı postu açtım canım. Saatlerce düzelmeyen kasılmam vardı. Bebek karnımda taş oldu resmen. Sancı da yoktu çok fazla. Gün içerisinde baya hareket ettiğim için oldu bende sanırım uyuyunca düzeldi. Umarım doğum habercisidir. Sabah kasığımda sancı başladı bakalım ne zaman gelecek bu arada bende 39+1