Feyzagkkk merhaba ben de su an 17+1im 14-15 haftalarda asırı bas agrısı ve sac diplerimde korkunc acılar hissettim sanki saclarım basıma agır geliyomus gibi bir hissiyat ve günlerce uykuda bile gecmeyen agrı.... agrı kesici 1 kere ictim minoset, ama hic bir fayda etmedi doktorum bunun üzerine magnezyum verdi ve su an cok sükür iyiyim. Bi doktorunuza magnezyumu hatırlatın derim ben cok faydasını gördüm bas agrısı gercekten cok zor