Tubalina
Kızlar iki gündür bel ağrısı çekiyordum akşam üzeri saat 8 gibi acile gittim nst de sancım çıktı açılmam yoktu 2 saat sonra gel yine bakalım dedi doktor yine geldim yine sancım çıktı ama yine açılma yok çok geride dedi doktor gözetim altında tutmak istedi ama ben eve geldim sabah tekrar gel dedi şimdi ne olacak hiç bilmiyorum doğum başlamış mı sayılıyor açılmam yok nasıl olacak 😔