Minikbebek2020 Lütfen biriniz birşey desin organ tarama testinden çıktım herşeyi normal güzel 22 haftalık hamileyim hiç bir sıkıntımız yok tek sorun mideyle kalp solda olması gerekirken mide solda kalp sağda damarlarına baktılar sıkıntı yok delik varmı diye baktılar bi sıkıntı yok nedeni yok neden olacak bi sıkımyı yok dedi doktor anlamak için ya karından sıvı alınacak yada kan yurt dışına teste gönderilecek sendrom varmı yok u die dedi ama sendrom olması içinde bi sıkıntı yok diyor bişey söyleyin
Aleyyynavefa Minikbebek2020 korkma canım benim doktorun da sorun olmaz dediyse sorun olmaz sonucta organlarinda bir sknti yokmus sadece yeri degisik ... benim yegenim bagirsaklari karacigeri ve midesi karninin disinda dogdugu halde hayata tutundu yasadi ameliyatla duzeldi suan 10 yasinda zehir gibi ...senin bebişin bunun yaninda cok cok iyi en azindan organlari vucudunun icindeymis sadece yerinin degisik olmasi doktorunda diyorsa zaten sknti teskil etmez . Hic uzulme etkilenmeyin ikinizde. Rabbim hayirli sonuclar versin kuzum 💕
Guguk Minikbebek2020 yurt dışına gönderilecek test nedir adını öğrenebilirsiniz Türkiye de de özel olarak yapan merkezler var durumunuz varsa fetal DNA diye tahmin ediyorum. Öyle yaptırabilirsiniz. Bence ek olarak bu gibi durumlarda başka bir iyi perinatolog a daha görünün inşallah hayırla atlatırsınız
Fatmalipelit Minikbebek2020 Hangi testi yaptirirsan yaptir bebegini riske aticak 100de 1lik bir orani bile kabul etme derim Canı veren yasatmasini bilir sapasaglam cocuklari ölduruyorlar sırf test yapmak bilgi edinmek icin emin ol buna
Minikbebek2020 Aleyyynavefa aminn çok sağol canım benim yarın tekrar gidicez bakalım sonuç ne olucak 😞
Minikbebek2020 Aleyyynavefa doktor sabaha karşı ameliyata girmiş ulaşamadık hastaneye gittik ameliyattan çıkınca gitmiş gelmicekmiş bugün yarına kaldı 😞
shrbrk benim kuzeniminde yerleri değişik 2cocugu var 😁 saglikliysa soeun yoktur .rabbim eline versin sagsalim❣
Minikbebek2020 Guguk yurt dışına kan alıp yollarız dedi dna da sıkıntı varmı diye sendrom bozukluğu varmı diye dedi
Kbrazcan Minikbebek2020 canım benim arkadaşım aynı böyle doğum yaptı kalbi farklı yerde bebeğinin ama görsen MaşaAllah renkli gözlü tombiş çok sağlıklı bir bebek hiç bir sıkıntısı yok çok şükür sağlık olarak seninkinde de olmayacak rabbimin izniyle korkma lütfen onada doktoru tek şey doktoru gittiğinizde kalbinin sağ tarafta olduğunu söylemeniz gerekir demişti onun dışında başka bişey yok yani
jsmn Bizim de bir damar dolanarak kola gidiyor ilk bakan doktor sendrom olabilir hemen gel amniyosentez yapacağız vs bizi müthiş panikletti sonra süper bir perinatolog bulduk eğer istanbuldaysan Ahmet Gül var perinatolog istanbulprenatal diye arat çıkıyo adresi topkapı da muayenehanesi. Yüreğimize su serpti. Kesinlikle tavsiye ederim
cbmell Benim 45 yaşındaki teyzemin oğlunun solda olması gereken bütün organları sağda, sağda olması gerekenler solda. Ayna etkisi. Fakat hiçbir sorunu yok. İleride ameliyat olması gereken bir durum olursa işinin ehli, ezberci olmayan bir doktora olmaso gerekir. Bu durumun bebeğiniz için bir problem oluşturacağını sanmıyorum. İçiniz rahat olsun.
DilekH Minikbebek2020 bu doktorlar karından su almaya ne kadar meraklılar 😡 Peki aldıkları taktirde tehlikeleri göze almanızla alakalı bilgilendirme yapıldı mı Arkadaşımın yiğeni aynı durumda hemde bütün organları ters elhamdulillah çok da sağlıklı
Minikbebek2020 DilekH yok hiç bir şey söylemedi karından su alırız dedi kan alırız yok bilmemne hiç böyle vaka görmemiş tamam diyor kalp sağda ama diğer organlar normal sebebi olmadı lazım diyo illa
Sermec Minikbebek2020 canım benım bır arkadasın kalbı sagda cok saglıklı maaşallah cocukları bıle var yanı sıkıntı olsa arkadaşımda olurdu
Guguk Minikbebek2020 canım Türkiye de de o testi yapan yerler var sen sor doktora boşa çok daha fazla para harcama yurt dışına gönderip
jsmn Minikbebek2020 Allah hakkınızda hayırlısını versin iyi doktorlara denk getirsin inşallah antalya için bir doktor bilgim yok maalesef 🤷🏻♀️
EAK Minikbebek2020 benim dedem 83yıl yaşadı organları ters vaziyette.Korkma canım bizim doktorlar bayılıyorlar insan korkutmaya.