Mh1989 canım öncelikle geçmiş olsun. Ben 16-17 haftalıkken başladı o kaşınmalar hala devam ediyor. O benekler bende de var. Bana doktorum vücut bebeği alerji olarak görür kimi zaman o da kaşıntı olarak yansıtır demişti. Kiminin ki hamileliğin başından sonuna kadar olurmuş kaşıntı. Ama mutlaka hastaneye git herkesin bünyesi aynı değil kesin gitmelisin.