Basak34 Kızlar zayıf bi insanın o yüzden göbeğim son 2 gündür çıkmış durumda fark ediliyor, eşim ve annemde aynı fikir de benimle, sizler de durumlar nasıl ?
Hzlhakko Basak34 bende çok zayıftım 14 haftada çıkmıştı gaz varmış gibi bir şişlik falandı şu an 30 haftalığım eğilip çorap bile giyemiyorum takma göbek gibi sipsivri 😊
Ecemsbaby Basak34 bazılarında bir anda çıkmış gibi oluyor benimde yavaş yavaş belirginleşti 12.haftadan itibaren 😊 kişiden kişiye değişiyor cidden, bazı arkadaşların iç karnı daha geniş olabiliyor yapı meselesi
Hzlhakko Gulcan85 26 haftadan sonra bende ağırlaştım şimdi gözüm sürekli yatakta bir anda halsizlik başladı 🙄
minikmelegim_ 12+5im herkes karnin buyumus diyor bense göbek olduğunu duşunuyorum ama karnimi içeri çektiğimde çekemediğim kisim kaliyor yani demek ki göbeğimle karişik buyumuş benim bebegim😍
Emin_e Siskinlik olabilir mi ben zayif degilim, 19+5 oldum daha gobegim yok gibi ama kisiden kisiye degisiyor olabilir tabi
Basak34 Emin_e şişkinlik se vardır illa ki ama bende normalde hiç göbek olmadığı için fark ettim tabi ileri ki zamanlar da daha iyi göreceğiz 🥰