Nurella2510 33.haftada bakteri çıkdı yüksek ihtimalle enfeksiyon dedi doktor kültür aldılar 2 güne sonuclanıcak bunun yanında fitil ve ilaç kullanıyorum daha önce yaşayan geçen var mı doğumu tetikler mi 🤷♀️ Antibiyotik kullanmakta istemiyorum herşey güzelken korkuttu beni bu bakteri
Fatmasaymaz Nurella2510 ilk gebeliğim de yaşadım. Hatta doğuma kadar iki üç kez tekrarladı. Şuan da 30 haftalık gebeyim bugün yine enfeksiyon olduğunu öğrendim. Malesef tetikliyor. Ama korkma ilaçların harici bol bol su tüket.
azizeguneyy Nurella2510 antibiyotik kullanmasan erken doğumu tetikler aynı şeyi yaşadım iyileşmesem erken doğum yapacaktım
Nurella2510 Fatmasaymaz suyu tüketmeye çalışıyorum sürekli bende ilk oldu tekrarlamasa bali doğumada az kaldı herhangi bir yan etkisinide görmüyorum ben 🤷♀️