Muhammed_13 2.5 yıldır uğraşıyorum. 2 kez klomen çatlatma iğnesi, 2 kez femara çatlatma iğnesi oldum tutmadı. Eşimde sorun yok. Bende polikistik var ama her ay düzenli yumurtlama ve adet gördüm. En sonunda bu ay aşılamaya başlayacakken hamile olduğumu öğrendim. Çok üstüne gittikçe her ay daha da yıpranıyoruz aslında. Her hamile haberi aldığımda oturup ağladım. Bir de malesef bitkisel içerikli ilaçları devlet karşılamıyor ama eşinizde sorun olmasa bile proxeed kullanmanızı tavsiye ederim. Eşim 1.5 ay kullandı aslında aşılama için ön hazırlık olsun istedik ama Rabbim nasip etti. Fiyatı pahalı ama işe yaradığını başka kullananlardan da biliyorum.