Kkkozreee Doğum kişiye özeldir. Ve tamamen bünyeyle alakalıdır. Kimi normal doğuma çok zor der. Kimi sezeryana çok zor der. Arkadaşım 1 hafta önce doğum yaptı. Normal doğumdu. 16 dikişi var. Hala çok zorlanıyor. Bi taneside sezeryan yaptı o da zorlanıyor. Demek istediğim şey Allah herşeyin hayırlısını nasip etsin. Normal veya sezeryan fark etmez. Sezeryan olup 3. Gün ev işi yapanıda gördüm,10 gün yatanıda. Aynı şey normal doğum içinde geçerli. Hakkımızda hayırlısı neyse o olsun inşallah 💖