Elifffffffg 19 +2 deyim karın bölgemde sürekli ağrı oluşmaya başladı arada bir sırtımda da benim gibi olan varmı yada normal mi ne yapmam lazım
Tuba-25 Elifffffffg benimde oluyor canım kasıklarımda özellikle. 19+3teyim bende bebek büyüyor diye düşünüyorum
Tgckync Doktora soyleyin muhtemelen magnezyum vericek bnmde oyleydi magnezyum almaya basladim sanki daha iyi gibiyim
Emin_e Elifffffffg kalbinizi ferah tutun insaallah normaldir ve zamanla gecer tabi kontrolde soylemek lazim
Tuba-25 Elifffffffg uzanıyorum canım uzanınca geciyor genelde. Hiç ev işi yapmıyorum ben sadece yemek bulasık. Öğretmenim okulda cok yoruluyorum zaten ama alıstım agrıya