Melek20 Bugün kontrolüm vardı 22+4 haftalık hamileyim tam her şey iyi gidiyor diye odaklandım doktor önce cinsiyeti erkek değil kız dedi bebeğin suyuda çok azalmış birde kalple ilgili emin olamadıkları şeyler varmış tekrar detaylı ultrasona girecem çok endişeliyim bu konuda bilgisi olan benzer durumda olan anneler varsa yardımcı olursa sevinirim birde dua edin lütfen yavrum sağlıklı olsun Rabbim kimseyi evladıyla sınamasın🌹
Heisenberg Melek20 Bir başka doktora daha görünmenizi tavsiye ederim bazı doktorlar gereğinden fazla evhamlı olabiliyorlar. Her zaman bi’ ikinci görüş iyidir🌺
Melek20 Heisenberg çok sağol canım iki farklı doktor baktı 2 hafta sonra tekrar detaylı ultrason olacak İnşaAllah yanılmışlardır 💐