Tupbebekhikayem__ evet alınıyor.çözdürme ucretı degıl ama butun ıslemler ayrı ucretlı.yanı dondurmaya ucret verıyorsunuz sonra transfer ıcın bıdaha ucret verıyorsunuz.sadece ılk muayne ucretı verıyorsunuz doktora sonra transfere kdr muayne ucretı vermıyorsunuz.ılk odedıgınız yumurta toplama,kan testlerı,transfer ve ılk hcg testı ucretın ıcınde oluyor.ama doktor dersekı rahım dınlendırme yapılcak yanı yumurta toplandı hemen transfer yapılmazsa rahım dınlendırme ucretı oduyorsunuz