Hamileanneler_25 Baş ağrısı çeken varmı benim gibi migreni olan parol yada minoset içsem bebeğe zararı olur mu bazen dayanılacak gibi değil ağrılar. 4 aylık hamileyim bu arada çok sık baş ağrısı yaşıyorum
elifcerennn Hamileanneler_25 parol un serumunu yapıyorlar acil de çok iyi geliyor ben de migrenden bayağı müzdaribim de 😭