Aylingizem Arkadaşlar mavibahçe alışveriş merkezinde 28-29 Eylül’de bebek festivali varmış hamileler için ve 0-2 yaş grubu için 🙏🏻 Gitmeyi düşünen var mı ??? Daha önce giden yada gören var mı hamile atölyesi vs oluyormuş hediyeler falan.. denk gelen ??
Meltemp Sizden duydum şimdi teşekkür ederim paylaşım için bende gideceğim eksik kalamam hiçbir yerden🤭😅
Aylingizem Eşim hamileliğimin en başından beri cezaevinde.. hamile olduğumu öğrendik ve ertesi gün içeri aldılar.. suçsuz yere yatıyor.. bu heyecanı hiç yaşayamadım..
Meltemp Aylingizem 😕 ay evet üzücü bir durummuş 🙄 ama bundada vardır bir hayır inşallah yakın zamanda tekrar yanana olursunuz tatlımm 🙏🏻🙏🏻