Emin_e malesef normal canım,vucudunda kilodan, oturmaktan ya da cok ayakta durmaktan ödem oluyor, ben 34. Haftadayim halen oyleyim, cozumu yok sadece azaltabilirsin..Doktorunun dedigi gibi tuzu kes,bol su ic, yormayacak yuruyusler yap, uzin sure sabit oturma yatarak dinlen arada, folikasidi , demir ilaclarini duzenli kullan, ilik dus alabilirsin uyumadan once..Ama dedigim gibi bu sikayetler normal, doguma kadar sabir edecegiz..