Melike07 canım ben kimyasal gebelik geçirdim nekadar geciktiysem ertesi ay o kadar erken oldum mesela 6 gün gecikmişti adetim sonra ki ay 6 ay erken oldum o yüzden düzensizlik olabiliyor ondan sonraki ay da tekrar gebe kaldım. Kimyasal gebelik çoğu kadının yaşadığı bazılarının farkında bile olmadığı bi durum moralini bozma sakin