mrn 20+3 günlük hamileyim bebeğimin hareketlerini çok az hissediyorum normal mi siz kaç haftalarda hissetmeye başladınız 🤰🏼
Steacher mrn canım öncelikle ilk gebeliğin mi? İlk gebeliklerde geç hissedilir. Birde kilolu isen az hissedersin birde bebişin karakteri öyleyse az hissedersin ☺️ Ama 24-25ten sonra hareketler daha güçleniyor
Pantone mrn çok normal annesi daha minik 😍 38 haftaya gelince bu günleri ararsın ☺️☺️☺️ Maşallah futbolcu gibi oluyorlar son zamanlarda 😁😁
Tgckync Biranda bi hissetmeye baslicaksin varya diceksin noluyo icerde hayirdir dans mi ediyo mac mi yapiyo 🤗🤗🤗
Symsglm 16 haftam bitti hissetmeye başladım ben öncedende küçük kıpırtılar oluyordu. Dışardan bile belli oluyor hareketi 😊
Beyzanurlina mrn 27 haftalıgım haftanın bellı aralarında deyişiyo artık hareketlerı kuzum ya az ya cok ya hiç 2 gune duzelıyo için rahat olsun😘