İyi akşamlar merhaba canım ilk öncelikle hayırlı olsun sağlıkla kucağına almayı nasip etsin rabbim bende 6+3 de gittim doktora kalp atışını duydu biraz yavaş dedi benimse moralim bozulmuştu bebek yeni oluştuğu için ilerleyen haftalarda düzelir dedi düzeldi de diğer hafta gittiğimizde düzgündü Canını sıkma geç döllenme de olabilir çok kafana takılıyorsa başka doktora git rabbimin izniyle düzelir bak gör