HayallerimeDogru merhaba canim bahat hastanesini bende beğenmiyorum devlete git daha iyi çok kalabalık. Ben başarı hastanesine gidiyorum Selime hocaya ilk
Dogumumu o yaptırdı çok ilgili bir dr ins kısmet olursa ikinci dogumumuda orda yapicam. Tavsiye ederim 😉