ZeynebFuad Biz 19+2 olduk. 18 haftadan itibaren duz uzandigimda hiss ede biliyorum elime kucuk baloncuklar partlar gibi deyiyor. Simdide bi taraf sis bi tarafda hic bisey yok😀
46_mngm_46 Bizde 18+5 iz ve bende 18 sen beri baya hissediyorum pat patlarını miniğimin çok güzel bir duygu rabbim herkese nasip etsin inş 🥰
ZeynebFuad Sibl8 ben elimi karnima koyunca kucuk baloncuk partlar gibi elime deyiyordu. Guzel bir hiss😍Rabbim herkese yasatsin insAllah🙌🏻♥️