ikicocukannesi_ sumeyra_25 çok erken bende 6 haftalikti zor gördük çok küçüktü kalp atışı dinlemeye gittiğimizde net bir sekilDe gormustuk
Selmanur sumeyra_25 bu haftada normal görünmemesi benim 6. Haftada bile görünmedi 7 olsun öyle görürsün
gfazlioglu sumeyra_25 ben kendi yaptığım test ile gitmiştim doktora dün, kese var gibi ama net değil kan ver dedi, sonra gebelik var dedi bana aradım ama kese niye belli değil anlamadım yarın gitcem bakalım 😐 sana doktor ne dedi
sumeyra_25 gfazlioglu benim kese belli olduda kesenin içi net değil yani içinde çocuk var mı yok mu net görünmüyor şikayetlerin var mı mide bulantısı falan
gfazlioglu sumeyra_25 mide bulantısı yok göğüslerim büyüdü onu farkettim birde uyku modundayım hep , inşallah vardır bebiş 😇
ikicocukannesi_ gfazlioglu 7. Haftanın sonlarına doğru gitmiştim ozaman duymustuk şöyle birşey var ben kilodan dolayı göbek olduğu için zor olmuştu vajinal ultrasonla duymustuk
Handann Merhaba benim normaldr 6+2 ama geç döllenmeden dolayı 1 hafta geri dedi doktor yani 5+2 sayıyorum geçtiğimiz Cumartesi kontrole gittim altan kontrol edildi keseyi gördük şükür 🙏 sizin alttan muayene etmediler mi görmek için 😊