Hlymtl bende sağ böbrek büyümesi oldu halada var özelde üroloji bölümüne gönderdi doktorum böbrek ultrason nu çekildi evet sağ böbrek genişlemiş erken doğum sancılarım vardı benim doktor belki böbrek dem dolayı dır diyerek ilaç verdi bir kaç kere ağrı oldu ilaçları kullandım geçti şuan 37+5 oldum ve büyüme devam ediyor ama ağrı yok