NurBulut96 Sevgili annelerimiz 7 aylık olduk ama kendimi zararlı olduğunu bilsem de uzak tutamadığım yiyecekler var sizde de oluyor mu hamburger olsun asitli içecekler olsun gün aşırı yiyesim içesim geliyor 😔
Kullanicianne NurBulut96 hic bisey 🙈🙈 herseyi yedim hamburger döner pide cips abur cubur cola akla gelen herseyi yedim pismanmiyim birazcik ama hala da devam ediyorummmm bugunde bitti som 24 günümüz kaldi 😊🤷♀️🤷♀️🤷♀️🤷♀️
1ogrencianne NurBulut96 Arada bir yedim canım isteyince doktorum da kısıtlamadı. Yeter ki ana öğünün bunlar olmasın ayda bir kez yemekten bir şey olmaz dedi. Ben de çok nadir olacak şekilde yedim 😊
Arzutiris Doktorum cigkofte yeme dedi canım istiyor bazen ama yiyemiyorum kola içmek istiyorum içemiyorum 😓
Mervecrbg Arzutiris etsiz çiğköfte yiyebilirsin aslında benim doktorum izin verdi etli olunca sorun oluyo çiğ et olduğu için
Banu_ayaz Hicbir seyden kısmadım canim ne istiyorsa onu yedim sakatat da yedim cips kola da ictim ama dozunda bence bir sağlık sorununuz yoksa kendinizi rahat bırakın ayda bir iki kere ödül verin kendinize motive olursunuz 😊
NurBulut96 Anlık olarak pişmanlık yaşadığım oluyor ama yeidğimden aldığım mutluluk daha ağır basıyor ne yalan söyleyeyim 😂🙈
Nebahathumeyra 2 tane kızım var ikisine de hamileyken hiç bir şey den kısmadım kendimi normal hayatıma devam ettim. Doktorumda hasta değil hamilesin normal hayatta zararlı olan hamilelikte de zararlı onun dışında kendini kasma dedi bende kasmadım geçrekten çok şükür bir sıkıntı da yaşamadım hiç.