sevval55 hiçbirşey olmuyor merak etme zaten 20 haftada anca yarim kg bile olmuyor. Ben 4 kg verdim önemli olan 20. Haftadan sonrası. Zaten günlük + 1bardak süt içsen bebeğine o yetiyor. Ama genel olarak doktorumun bana önerisi hergun yumurta, süt, yeşillik, karışık kuruyemiş, bol su haftada iki gün et tavuk balık bunlardan birisi haftada 2 veya 3 gün bakliyat mevsim yeşillikleri meyveler. Özellikle süt, kaşar, ceviz, muz, kabak çekirdeği çok yarıyor. Hamur işi ve kızartmadan kesinlikle uzak dur boş kalori hiç bir faydası yok bebeğe. Benim doktorum ta başından dedi hamur işi kızartma uzak dur bebeğe ve anneye zarardan başka birseyi yok.