Bkoca Gerçekten denildiği gibi en rahat döneminiz, 4 5 6. Aylarınız mıydı sıkıntısız mı geçtii, bulantı tiksinme filan yokmuydu, masal gibiiii😅
sevval55 Bkoca 6. Aydayım evet cok rahatım belirti sadece tekmeleri😀 ama bu zamana kadarda zTen ilk 3 ay falan bulantım kusmam olmamıstı
Evinanne Bkoca evet canım aynen öyle bende 16 haftaya kadar kusan hatta serumlarla ayakta kalan biriyim🤧 şuan 25 haftalığız gayet rahat geçiyor ama göbek büyüyor yavaştan😬
Trabzon Bkoca ahhh ahhhh gittikçe zorlaniyorum 33 haftalık oldum ve ağrılarım artmaya başladı .4,5,6 aylıklar keyfinize bakın 🥴🥴
Nesexx 8. Aya girdim en zor geçen ay 7. Ay oldu kramplarım başladı midem sürekli yanıyor ilaç kullanıyorum faydasız soda içiyorum yetersiz
Bkoca Nesexx yaa, bulantı nız olmuş uydu peki. Bulantı mı zor. O ağrılar mı diyeceğim ama, insanın neresi ağrırsa canı orada derler 😒
Evinanne Bkoca iişte tek göbek büyümüyor ki😂 yataktan kalkarken adeta bi yaşlı gibiyim😂 eşim kaldırıyo ondan güç alıyorum genelde çok zor çok🤧
seymakumatarnsf Bkoca Vallahi evet 2. Trimester çok rahattı benim için. Şimdi 8. Ayımı bitiriyorum. Çok yoruluyorum🤦🏼♀️
Skn23 Bkoca cidden öyleydi😁4. Aya kadar kustum ettim burnumdan geldi 😂 rahata çıktım dedim 7. Aya girmemle de bir ağırlaştım ağrılar sızılar daralmalar 😂
Cigdem07 Bkoca Valla bana göre en güzel aylar hamileliğin balayı deler ya aynen öyle 😎 ama 7.5 aylık oldum hareketlerim bile kısıtlandı artık çok ayakta kalamıyorum bebek büyüyo yatamıyosun felan uyku zaten yok😒 valla bence 4 5 6 aylıklar iyice keyfini çıkarın derim 🌸💗😁
NurBulut96 Hamdolsun hiçbi bulantım kusmam olmadı iştahı açık bi hamişim, totalde 8 kilo aldım fakat tek sıkıntım bel ve sırt ağrılarım o da iç karnımın geniş olması ve bebişin içerde omurgaya baskı yapması sebebiyle heralde 🙈🙂 28+3
Asu20 Bkoca ilk 3-4 ay fenaydı bulantı kusma tiksinme vs. 5 ve 6.aylarda rahattatım 7den sonra yine düzenn bozulmuştu. 2 gun sonra dogumum var ınsallah 🙏