Kızlar ben normal Doğumdan korkan bır kızdım Sezin’le 1 gece önce bu korkumu paylaşmıştım sabahına doktor kontrolüm vardı ve saat7 de sancılarım başlamıştı ve ben bunun farkında degıldım sabah uykumu aldım tabı 10 da Niamey’e gıttım yürüyerek sancılarım ara ara gelıyordu aöa ben anlamadım yinede meğerse aılen farketmıs ama bana soylememıs Orda sıramı bile bekledım sıram gelmeden annemler dayanamayıp doktora söylemiş ıyıkıde söylermiş 7 cm açılma vardı normal doğuma alındım herşey çok güzeldi bebegım gelmek ıstemedı kordon dolanmış boynuna kalp atışları yavaşladı apar topar sezeryana alındım 1 saat küvezde kaldı bebegım ve suanda evdeyım gayet sağlıklıyız normal Doğum korkulacak gibi degıldı hemde çok güzeldi açım ağrım ve sızım olmadı ama nasıp sezeryandan yanaymış allahım herkese hayırlı doğumlar verdın inşallah 🙏😘