bordonunmavisi bende 35+5 şm 2-3 haftadır belim agrıyor ctesı nst ye gırdım kasılma cıkmadı hıc ordakı hemsıreyle konusurken belım cok agrıyor dedıgımde idrar yolu enfeksıyonun mu var ondan da agrın olabılır demıstı ve benım enfeksıyonum var belkı senınde ole bır durum olabılır 🤔