KbraTarhan amin biri 21 hafta 2 günlüktü diğeri 18 haftalıktı ikisinde de 5 gün hastanede kaldım suni sancıyla doğurdum çok büyük acıydı zaten o allah yaşatmasın bir daha birbirimizden haberdar olsak ne güzel olur aynı şeyleri yaşamışız inşallah bunlarda yaşamicaz allah yardım edecek aramızda da şu an 2 hafta var birbirimizi bilgilendiririz mesela yatış pozisyonun nasıl ayağa sadece wc içinmi kalkıyorsun yaptığın daha özel birşey varmı doktorum mesela bana iğne yeterli dedi ama benim aklım kaldı proestanı soracam bende 12 haftaya kadar kullanmıştım sonra kesti doktor