ikican55
Merhaba herkese
Öncelikle Allah herkese yavrusunu sağlıkla kucağına almayı nasip etsin. Burada böbrek genişlemesi olanları rahatlatmak için yazayım dedim. Ben 2 ay önce doğum yaptım. Hamileliğimde detaylı ultrasonda her iki böbrekte genişleme ve kalpte odak görüldü. Tabi bu ikisi down belirtisi. Erkek bebeklerde böbrek genişlemesi daha sık görülüyormuş. Gerekirse doğduktan sonra ameliyat olabilir de demişlerdi. Çok şükür bebeğim kucağımda ve hiçbir sıkıntısı yok. Siz de içinizi ferah tutun 🙂