rukiye-02
Kızlar iyi akşamlar bi kaç gün önce böbreğime stent takıldı genital bölgemde ufak bi kaşıntı vardı git gide arttı galiba mantar oluştu sürekli kaşınıyor acaba aile hekimine yada doktoruma gitsem ilaç yazar mı böyle olan var mı aranızda birde bebeğe zarar verir mi 🙄 antibiyotik kullanıyorum acaba ondan mı kaşınıyor