Melteeeem bence kısa daha mantıklı uzun da bi iki tane almayı düşünüyorum dışarıya çıkmak gerekir zorunlu hallerde giydirmek için. Ama evler kışın sıcak zaten üst üste çok giydirmek de doğru değilmiş. Klimalı, sobalı, kaloriferli odadan çıkarmayız zaten sıcak yerde tutarız.