BuMu inşallah olur canım ikimizde de,ya bende adetime 7 gün kaldı,ama yani adete 15. Gün kala ğöğüslerim şişti hala da devam etmekte,kaşık ağrılarım oldu bir hafta önce daha kuvvetliydi ama hatta bir gün sanki bıçak sokulmuş gibi oldu,anlamadım umutlanmak istemiyorum.