Azracciiikkk 12.haftada ikili tarama da özelde doktorum hiç beklemediğimiz anda yüksek ihtimalle kız bebek dedi.Sonra devlette doç dr kontrole gidiyorum ikili tarmayı birde orda yaptırdm orda erkeğe benziyor ama erken dedi.17. haftada yine doç dr gittik bebek ayak ayak üstüne atmıştı cinsiyetini öğrenemedik.20+6 dayız şuan yarın ayrıntılı ultrason var inşallah belli olur.Bakalım devletteki doç dr mu özeldeki doktor mu bilecek bu işi ;)