zarifkelebek Ben 1 seferliğine gittim kanamam vardı kendi doktorumun dışında bi doktor daha görsün değerlendirsin bide renkli utrasonu varmıs o hastanenin renkliden görelim diye 😊Cumartesi günüydü randevulu gittiğim halde 1 saat geç girebildim çok yoğun bi hastane doktorda güler yüzlü iyi ama bana braz evhamlandırıyor gibi geldi çok büyütüyor gibi geldi olayları.Kendi doktorum ona bakılırsa daha rahat daha sakin o relaxlığıyla atlattık kanamalı dönemlerimi.