kelebek12345 Adetim 8 gün gecikdi kan testi yapösdm adet günümde negatifdi. Doktor bekleyelm kendisi gelsn dedi. Ama hala gelen giden yok idrar testi yapdım oda cıkmadı hala anlam veremyorm. Adet olacagımıda düsünmğyorum hicbir belirtö yok kızlarrr
uday kelebek12345 psikolojik bnm kuzenim 15 günü geçti öyle oldu bizde hamile sanmistik ama belli olmaz ummadık daş baş yarar Beki senin bebişin vardır