Gkhneminesn Kizlar bugun hastaneye gittim 3 cm acilmam varmis sancim az geliyo ama duzenli dogumun hizlanmasi icin ne yapmaliyim ?
Mervebuglemsura Gkhneminesn bol sıcak duş hurma yürüyüş merdiven inmek çıkmak ise yarar.. Hayırlı kolay doğumlar insallah 💐
Beyzaeyup Gkhneminesn sancıların nasıl ne sıklıkta. Ve nasıl geliyor acaba bende 39 haftalık hamileyim sancılarım var ara ara bide böle Arada karnıma agrı giriyor ıkınma gibi his geliyor ama düzenli sancım yok gitsem mi acaba
anapanda12 Aynı açıklıktayken yatışım yapıldı sonraki gğn doğurdum, çömelip kalkmak yürümek hurma bunlar benim yaptıklarım
Gkhneminesn anapanda12 hayirlisiyla bende dogursam keske hala bekliyoruz agrilar var ama acilmada ilerleme olmadi hurma son haftalarda yedim zaten simdi yuruyus egilip kalkiyorum insallah tez zamanda olur
Gkhneminesn Beyzaeyup benim bel ve kasik kisminda oluyor genelde 10 dk 15 dk da bir geliyo ve asagi cok baski oluyor enfeksiyon varmista kivraniyomusum gibi